Efter mycket om och men

Efter mycket om och men har jag till slut åtminstone lyckats ta mig in i min egen dator (som jag hatar) och jag vill först av allt tacka för dom vänförfrågningarna jag har fått. Tyvärr har jag inte lyckats lära mig hur jag gör för att bekräfta än men det kommer om ni bara har lite tålamod. Ärligt talat kan jag ingenting av det här men min intention är att lära mig så att jag äntligen ska kunna ha en vettig kontakt med mina läsare (och andra som vill). Jag hoppas få lite inlägg och kanske frågor från er, så ska jag göra mitt bästa för att lära mig bloggandet och behärska datorn. Det är en helt annan grej än att sitta för sig själv och skriva böcker, lite läskigt men roligt också med direktkontakt så här. Om det blir någon.
Nu ska jag ut med  hundarna som ligger runt fötterna på mig och tycker att jag är tråkig och samtidigt befria min fjorton veckors lilla Maincoonkatt från en intensiv och blöt uppvaktning från Lancashire heelertiken Greta som på eget bevåg adopterat henne till sin valp. Hundar är bra korkade Ibland.  

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej Lotta!

Vad kul att du kommit igång med bloggandet,

ser redan fram mot dina nya inlägg.

Hoppas att du hade en skön promenaden med hundarna.

Jo har du en sida på facebook?

Kram/

Annika

2008-09-04 @ 10:20:58
Postat av: Benita

Jag fullkomligt älskar dina böcker, läser dom om och om igen=)

2009-03-01 @ 23:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0