Tack alla ni, tack för era ord!

Jag måste få tala om hur mycket alla kommentarer, meddelanden och brev jag får betyder för mig och för mitt skrivande. Det glädjer mig oerhört att böckerna betyder någonting och gör skillnad för andra människor. Det är min sporre i det fortsatta skrivandet och dessutom får det mig att känna mig delaktig och omtyckt, vilket inte är att förakta.
Det är denna positiva feedback som fått mig att fortsätta skriva. Ni era kommentarer och alla fina ord, är förutom min dotter, våra älskade djur och våra lojala vänner, det största glädjeämnet i mitt liv.
Så tack snälla alla ni som läser mina böcker och tar er tid att tala om vad ni tycker. Jag älskar fan er!
Lotta Thell  

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag glädjs åt vackra ord i din blogg. Det får mig att vilja läsa böckerna. Jag ska göra det på semestern nästa månad tänkte jag :-)

2008-09-22 @ 16:39:50
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Klart jag går hit och kollar, när du äntligen finns på nätet, som vi pratade om i den mörka skogen förra året. Glöm inte bort att du är viktig, för många, både nära och främlingar! Men viktigast är du för dig själv, glöm inte bort dig själv i vardagsstressen!

2008-09-22 @ 21:39:02
Postat av: Anette olsson

Hej!!!

jag e själv missbrukare och går på metadon o har gjort det i snart 3 år.var hemlös och heroinist i femton år.Har nu fixat eget kontrakt på en tvåa här i malmö o är väldig stolt över mig själv..Jag jobbade oxå under tíden inom vården faktiskt,men då rökte jag "bara" hasch o lite amfetamin på helgerna.Det konstiga tycker jag är att ingen märker ngt.Att man faktiskt kan hålla på ett bra tag innan ngt händer!!

Hopas att du håller ut i fortsättningen oxå för det ska jag göra iallafall!!!!

2008-10-03 @ 12:37:50
Postat av: Anonym

Hej!

Har läst dina inlägg och ska låna hem dina böcker och läsa. Dom verkar bra och har hört mkt gott om dom :) jag skulle vilja fråga en sak, höra din synpunkt om man säger så..

Har ett antal vänner som är "nere i skiten" om jag kan uttrycka mig så.. Och jag vet inte vad jag ska göra.. Är själv inte där, har prövat några gånger att ta olika droger men skull inte få för mig att pröva fler gånger. Har sett hur illa mina vänner har råkat ut, och detta är vänner jag känt sen jag var mindre.. Jag vet inte riktigt hur jag ska tackla allt som kommer. Det känns som om jag tar på mig skulden för allt trots att inget e mitt fel. Jag vill kunna finnas där närsomhelst men nu har flera av mina vänner åkt in och ut på behandlingshem, familjehem och anstalter, och jag mår så dåligt att att se dom mår dåligt.. Vet inte hur jag ska tackla allt.. Undrar om du har ngt tips eller kan hjälpa mig att tänka rätt. Mår själv inte bra ochdet blir inte bättre av att några av mina närmsta absolut inte mår bra.. Skulle bli jätte tacksam om du mailade mig eller någonting.. [email protected]

Trevlig blogg! / Sara

2009-03-17 @ 00:00:26
URL: http://helmine.devote.se
Postat av: Susan

Hej

Vill bara säga att sedan jag läste skuggan av värme ville jag veta mer om dig Lotta. Har läst alla dina böcker och det har även min 17 åriga dotter.

Jag beundrar dig som människa som tagit dig igenom så mycket.Det du delar med dig är till stöd och hjälp för många både vänner, familj och missbrukare.

Underbart att du hittat en trygget i livet tillsammans med din dotter.Ta hand om er/Susan

2009-08-25 @ 19:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0