Erika

Angående dina frågor.
Mitt sto är ett halvblod efter Silvano och under ett holländskt sto som hette Romace, dressyrstam alltså. Hon har jättefint steg, hoppar bra, den snällaste häst jag någonsin hållt på med men är väldigt, väldigt känslig. Jag har haft henne sedan hon var föl, nu är hon tre år och under inridning. Hästtidningen vi var med i heter Hästmagasinet. Men det står ingenting direkt om hästarna där och både hästarna och jag ser leriga, feta och smått utvecklingsstörda ut på bilderna. Så den är nog inte så jätterolig. När jag lärt mig tänkte jag lägga ut bilder på bloggen på alla mina (många) djur om någon vill se dom.
Vänliga hälsningar Lotta Thell.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag skulle vilja se bilden från tidningen. Jag har aldrig sett hur en häst ser utvecklingsstörd ut :-)

2008-09-22 @ 16:47:15
URL: http://anneliehansson.blogg.se/
Postat av: Annelie

Tack för din fina kommentar. Den har gjort mig glad ända sen jag vaknade (utvilad).

2008-09-23 @ 15:09:53
URL: http://anneliehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0