Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Lyssna gärna på låten där jag sjunger i en "studio" på min blogg! :)

2008-08-13 @ 13:52:39
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du få presentkort på Kicks värde 150:- eller 250:-, helt gratis? http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1011 - Det funkar!

2008-08-13 @ 13:52:57
Postat av: Misen

Lycka till med bloggandet!

2008-08-13 @ 13:54:07
URL: http://homeostas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stor kram till dig Lotta!

Annika

2008-09-03 @ 13:42:00
Postat av: Anonym

Dessutom är du bäst!

Kram Annika

2008-09-03 @ 13:47:48
Postat av: Anonym

De här fixar du galant,gumman..Du är så duktig Kramar Susanne

2008-09-05 @ 21:22:26
Postat av: Anonym

Grrrr...jag gillar inte heller datan..men jag ska också lära mig det här..Kram Kram

2008-09-05 @ 21:25:52
Postat av: Linda

Hej Lotta!!



Du är superduktig!! Det känns skönt att det finns så starka tjejer som du, som kan visa oss andra att man faktiskt kan klara sig igenom ett helvete och ändå kunna ta sig upp och återfå livslusten...

Dock kan man aldrig klara det helt själv, så jag måste även hylla dina vänner,som stöttat dig och hjälpt dig på vägen!

Önskar dig lycka och välgång!!

Många Kramar Linda

2008-09-14 @ 20:58:06
Postat av: Carina

Hej Lotta!



Har ända sedan jag läste din bok (första gången) hoppats att jag skulle springa på dig i Mariefred för att tala om att jag beundrar dig och att din bok grep tag! Världen behöver starka tjejer som du!!! Kram!

2008-09-23 @ 16:25:08
Postat av: kersti

Hej Lotta!Bra att du fixat det hela.Minns dig på bron i Nianfors,liten,söt,arg,med tjockt lockigt hår

och Knäppen.Du bodde med Gösta o Harriet och tog ridlektioner-rätt bra va´?Det finns ju dom som klarade sig bra se´n i livet bl.a min son.Jag är evigt tacksam till Inge och en del andra för att han är i livet!!!!!!Det var inte bara skit alltså! en mamma

2008-09-24 @ 12:39:30
Postat av: Lisa

Hej Lotta!

Ville mest bara säga att dina böcker är fantastiska.

Du skriver som jag själv skulle vilja kunna.

Hoppas det går bra med ditt fortsatta skrivande. Längtar efter de böckerna.

Nu ska jag bara försöka få tag på filmen I skuggan av värme och längta till våren när den kommer ut på nytt.

MVH

Lisa

2008-09-24 @ 14:27:57
Postat av: Matilda

Hej Lotta Dina böcker är fantastiska. Av en slump när jag pratade om dina böcker med en arbetskamrat så sa hon att du har bott i en stad i Östergötland nära där jag har bor.Hon nämnde även dit smeknamn. Och då hajjade jag till det kände jag igen. Jag har funderat i alla år var den lilla flickan tagit vägen som hade häst isamma stall som jag. du hade ett russ som du färgade manen på i punk färger. du var själv lite punkare då.Det vore så kul att få kontakt med dig igen. Som sagt var har tänkt på dig i alla år och undrat vart du tog vägen och hur det gick för dig.Jag och mina föräldrar förstog att det inte var så bra med dig. Du var i stallet hela dagarna. Stallet låg i Söderköping. Den här bloggen är min dotters men du får gjärna maila mig. Kram Annette

2008-09-24 @ 22:22:21
URL: http://matildafiona.webblogg.se/
Postat av: Petra

Hej Lotta! Har läst dina böcker och blev oerhört gripen, kunde inte sluta läsa när jag väl hade börjat. Har också missbrukarbakgrund men e fri sedan 3 år tillbaka. Förstår dig och tycker du e stark och en mycket bra författare. När kommer din nästa bok? Många kramar Petra

2008-10-01 @ 12:27:14
Postat av: Bengt B

Hej Lotta ! Har läst några av dina böcker ser fram mot att få se filmen. Att i efterhand få veta hur du haft det är för mig ofattbart, jag vill önska dig all lycka.

En Fd arbetskamrat

Bengt B Täby

2008-10-03 @ 10:58:46
Postat av: En mormor

Hej Lotta,

jag såg dig hos Malou i morgonsoffan. Av hela mitt hjärta vill jag framföra min önskan om Allt Gott till dig! Jag ska köpa dina böcker ,läsa dem, ge till barnbarn som har det svårt.

Jag önskar jag kunde läsa allt på din blogg, men det svarta -som väl är symboliskt - gör att mina ögon har svårt att läsa allt.

Tack att jag fick tillfälle att uttrycka mig här!

2008-10-03 @ 12:51:07
Postat av: Johnny Andersson

Lycka Till!

2008-10-03 @ 12:57:58
URL: http://joasson.blogspot.com
Postat av: Sanne & Elin

Hur ska du kunna säga hur hassela är idag, får vi fråga de? Du har aldrig ens varit på Hassela Kollektivet.. Du var på Nianfors och de har vi kollat upp, eftersom vi båda gör våran behandling på HasselaKollektivet just nu.. Du sa på din intervju hos Fråga Doktorn : Vill berätta hur hassela igentligen var, hur de igentligen är.

så berätta, hur är hassela idag? du som verkar veta..

2008-10-06 @ 14:30:59
Postat av: ulrica

jag är så tacksam att jag fick se dej.live.jag har läst dina böcker,och undrat och tänkt hur gick det sen.Du har verkligen berört mejhär i livet.Massor me kramar till dej.

2008-10-07 @ 10:45:49
Postat av: .......

hej,har velat skriva till dig en längre tid,läste dina böcker dom första för en längre tid sedan kände verkligen med dig då jag va inne i ett tungt heroinmissbruk,nu har jag varit ren ett par månader men självmedicinerat mig själv med subb.jag mår piss,ångest som jag inte trodde va möjlig...får mitt första barn snart,pappan sitter i fängelset,jag klarar inte av att gå ut el göra saker iöverhuvudtaget,vet ej hur jag ska kunna tänka positivt blir snart galen.jag vet att jag aldrig mer kan ta heroin men längtar efter det ansvarslösa livet,toaletterna ja,jag vet hur sjukt det låter...jag vet att att jag måste skaffa mig ngt slags mål men hur vad?bodde oxå på hassela när jag va liten å inget har varit bra sedan dess,har även haft några samuel i mtt liv.fyller snart 30 å mina tankar e bara hur ska jag orka leva ett helt liv....

2008-11-02 @ 07:10:29
Postat av: Fredda

Hej Lotta! jag var och lyssnade på dig i Ö-o. Ville bara säga att du är så jävla bra! ;) Skulle gärna pratat med dig men det var så mycket folk... Skulle gärna vilja fråga dig om lite råd. Är i subutexbehandling men jag tycker att jag blir så satans illa behandlad. Jag har försökt att resonera med läkarna men kommer ingen stans. Hör gärna av dig om det är ok att jag berättar min historia för dig. Så får vi se om du kan ge mig några goda råd. Mvh Fredda

2008-11-18 @ 20:05:12
Postat av: Ylva

Hej Lotta! Jag var också och lyssnade på dig i Örebro. Jag och min 14-åriga dotter blev helt "tagna" av dig!Du är en underbar människa som har många sanningar att berätta för oss alla.

Eftersom vi bor i Kumla gick jag till biblioteket här, lånade en av dina böcker och tipsade personalen om Dig vid författarbesök. Så jag hoppas verkligen att du kan komma hit!

PS. När du läste högt ur din bok gick det rakt in i hjärta och själ! DS.

2008-11-19 @ 15:15:59
URL: http://lottathell.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej Lotta

Jag älskar dina böcker ,känner igen mig mkt i dem. Har 3 underbara pojkar som jag lever för. Har själv haft ett heroinmissbruk bakom mig men varit ren nu i 10 år, underbart. Men visst kommer det stunder ibland en tanke kommer farande .Men som sagt mina barn är viktigare. skulle mkt gärna vilja du hörde av dig. Kram Carro

2009-05-14 @ 06:40:56
Postat av: Anna

et inte om du ser detta nu men jag hittade ingen mailadress till dig, skulle vilja få kontakt med dig. Det har varit tufft att läsa dina böcker då jag har detta väldigt nära mig och känner igen det så, men nu har jag t o m sett filmen. Min dotter har träffat dig och du har gett henne ditt telefonnummer och erbjudit din stöttning precis innan hon skulle in för inställning på Ulleråker. Historien är lång och får inte plats här men nu mår hon oerhört dåligt och hon skulle behöva någon som kan dethär - jag klarar det inte själv! Får se om du ser detta och om vi kan få kontakt via mail eller så...kram och all lycka till dig!

2009-08-18 @ 15:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0